کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316355 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پروفایل مخصوص کودکان به گوگل تی وی آمد

به گزارش سافت گذر، گوگل امروز خبر داد که ویژگی پشتیبانی از پروفایل مخصوص کودکان را به گوگل تی وی آورده است. این قابلیت جذابیت زیادی خواهد داشت به خصوص آنکه از حالا به بعد می توان در گوگل تی وی چندین پروفایل ایجاد کرد و والدین را قادر خواهد ساخت بر برنامه هایی که کودکانشان مشاهده می کنند، کنترل بیشتری داشته باشند.

گوگل گوگل تی وی تلویزیون گوگل Google TV

این ویژگی به کاربران اجازه خواهد داد یا با اکانت گوگل کنترل شده با Family Link و یا با حساب کاربری بچه گانه، برای کودکان پروفایل مستقل بسازند. پدرها و مادرها هم می توانند اپلیکیشن هایی که مناسب پروفایل های کودکان هستند را برگزینند. این برنامه ها پیشنهادات به درد بخوری ارائه خواهند کرد تا کودکان آنها را به تماشا بنشینند. به علاوه، کاربران می توانند محتواهای خریداری شده را از طریق Google Play Family Library به اشتراک بگذارند.

والدین این امکان را خواهند داشت تا مدت زمان مشاهده تلویزیون توسط کودکان را محدود و یا برنامه های زمانی آنها را مشخص کنند. به علاوه، در پروفایل هایی که از طریق Family Link وصل شده اند، کاربران امکان مشاهده مدت زمان تماشای برنامه توسط کودکان را دارند و می توانند در صورت نیاز محدودیت هایی را به وجود آورند و یا برخی محتواها را مسدود نمایند. به علاوه، افراد این اجازه را خواهند داشت تا با تنظیم پسورد، کاری کنند که کودکان نتوانند به اکانت بزرگترها دسترسی داشته باشند.

گوگل گوگل تی وی تلویزیون گوگل Google TV

پروفایل های مخصوص کودکان دارای گزینه های شخصی سازی متعددی هستند. کاربران می توانند یکی از سه تم موجود را به همراه رابط کاربری رنگارنگ انتخاب کنند. گوگل می گوید که در هفته های بعد تم های بیشتری اضافه خواهد کرد.

ویژگی پروفایل های مخصوص کودکان ابتدا از طریق کروم کست برای گوگل تی وی های موجود در ایالات متحده عرضه خواهد شد و تا چند ماه آینده به سایر کشورها خواهد رسید. گوگل یادآور شده که می خواهد کاری کند که همزمان افراد بیشتری از گوگل تی وی بهره ببرند. این یعنی احتمالاً در آینده ای نزدیک می توان چند اکانت بزرگسال دیگر به گوگل تی وی افزود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48665 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/19 تعداد مشاهده: 2278
سافت گذر